Regulamin

REGULAMIN SKLEPU 

Sklep internetowy obsługuje firma Way to slim Sp. z o.o. w organizacji z siedzibą w 01-494 Warszawa Obrońców Tobruku 19/12 NIP  5223177465  zajmująca się dystrybucją  koktajli warzywnych i białkowych do samodzielnego przygotowania.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

Przelewem online 

Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl

Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

 

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wynosi od 48 do 72 godzin od momentu otrzymania pozytywnej weryfikacji. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

 

1. Zamówień w naszym sklepie można dokonywać poprzez formularz  zamówień , każde z zamówień złożonych w ten sposób jest traktowane jako umowa kupna sprzedaży dokonana za pośrednictwem Internetu. Każdy klient bez względu na formę dokonania zamówienia tzn. przez telefon lub za pośrednictwem panelu sklepu internetowego akceptuje poniższy regulamin.   

2. Każdy z klientów logujących się lub dokonujących zakupów w naszym sklepie bez logowania wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Way to slim Sp. z o.o. i przechowuje dane klientów witryny internetowej.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodna z RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „GDPR").

W treści poniżej przedstawiamy informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem przez Ciebie z usług w Sklepie Internetowym przyjacielediety.pl

  1. Administratorem danych osobowych jest Way to Slim so. z o.o. z siedzibą w Warszawie e-mail: biuro@przyjacielediety.pl
  2. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, e-mail: biuro@przyjacielediety.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. realizacji zakupów w Sklepie Internetowym przyjacielediety.pl, marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów realizowanego w formie tradycyjnej (papierowo), stanowiącym tzw. prawnie uzasadniony interes Wydawnictwa. Dane w tych celach przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
    2. po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania.
  4. W przypadku konieczności dostarczenia zamówienia dane osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia (Poczta Polska S.A., InPost Paczkomaty Sp.z o.o, oraz firmie pośredniczącej w płatnościach elektronicznych Blue Media .
  5. Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści, analizowania ruchu i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników na naszych stronach przez naszych partnerów (Google, Facebook, Savecart, Hotjar, Gemius).
  6. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją zakupów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zakupów i zamówienia, po czym dane podlegające archiwizacji będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń, tj. 10 lat. Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu odwołania zgody.
  7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Zgodnie z motywem 70 preambuły do RODO, osoba, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu przedstawionego jako cel w pkt. 3 ust. a) niniejszej Informacji.
  9. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest warunkiem złożenia zamówienia, natomiast konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zamówienia produktów w Sklepie Internetowym.
  11. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Konsekwencją profilowania będzie analiza lub przewidywanie preferencji zakupowych w ramach marketingu własnych produktów.

3. Firma Way to slim Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień które budzą nasze wątpliwości np. niepełny adres , przesadna ilość zamówionego jednorazowo towaru bez skorzystania z zakładki zamówienia hurtowe, brak numeru kontaktowego itp.    Jednocześnie wymagamy od każdego z klientów podania aktualnego numeru telefonu stacjonarnego bądź komórkowego oraz adresu e-mail w celu kontaktu w sprawie zamówienia. W przypadku zamówień za pośrednictwem kuriera nie podanie numeru telefonu komórkowego automatycznie uniemożliwia ich realizację.

4. Sklep działa przez 24 godziny na dobę i przez okrągły rok. Oznacza to że każdy z klientów może składać zamówienie bez względu na porę dnia. Nie oznacza to jednak że nasz personel pracuje 24 godziny na dobę. Telefony w naszej firmie działają od 9 do 17 – od poniedziałku do piątku.

5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami w zł polskich i zawierają podatek VAT. Way to slim Sp. z o.o. zobowiązuję się informować swoich klientów o zmianach cen które mogą wystąpić po złożeniu zamówienia , jeżeli cena w takim przypadku nie będzie odpowiadać klientowi zamówienie będzie od razu anulowane.Przygotowanie towaru do wysyłki zajmuje nam od 24 do 48 godziny w dni robocze. Firma Warzyw Kubek nie pracuje w soboty oraz niedziele. Wszystkie paczki są więc wysyłane od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej. W przypadku braku jakiegoś produktu klient jest informowany w ciągu 24 godzin otrzymując jednocześnie termin realizacji zamówienia lub propozycję zakupu podobnego produktu z asortymentu firmy. Klient może również zrezygnować z części zamówienia.

6. Firma Way to slim Sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia w dostarczeniu paczek spowodowane niekompetencją Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Jednocześnie zobowiązuje się do maksymalnie szybkiej realizacji składanych zamówień.

7. Zamówienia dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. W przypadku kiedy klient jest już zalogowany w naszym sklepie ale pragnie by wysyłka dotarła na inny adres prosimy o umieszczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia. Jeżeli nie będzie takiej informacji paczka zostanie wysłana na adres z formularza zamówień. Wszelkie informacje o zmianach adresu, smaku, ilości i rodzaju asortymentu przyjmujemy jedynie drogą mailową, oznacza to że nie uznajemy zmian dokonywanych za pośrednictwem połączeń telefonicznych lub komunikatora gg. Wycofanie zamówienia jest możliwe dopóki zamówienie ma status niezrealizowanego w momencie zmiany statusu na „zamówienie wysłane” jego wycofanie nie jest już możliwe a wszelkie koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi klient.

8. W sprawach reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z naszym biurem lub magazynem. W przypadku gdy klient odbiera od kuriera lub listonosza uszkodzona przesyłkę zawsze robi to na własne ryzyko. Firma Way to slim Sp. z o.o. nie uwzględnia reklamacji dotyczących uszkodzonych paczek i gwarantuje że paczki które opuszczają ich siedzibę są kompletne i nienaruszone. Jednocześnie informujemy że przyjęcie uszkodzonej paczki uniemożliwia jej reklamacje w przypadku braków lub uszkodzeń zawartości. Polecamy każdemu z klientów w takim przypadku odmowę przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia.

9. Kupując produkty w naszym sklepie można zwrócić towar do 14 dni roboczych bez podania przyczyny , zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Zwrot lub wymiana towaru odbywa się zawsze na koszt klienta. Warunkiem zwrotu pieniędzy na konto lub adres osobisty klienta jest to że towar jest w stanie nienaruszonym czyli jego opakowanie nie jest uszkodzone i żadna z plomb zabezpieczających nie jest zerwana. Firma Warzyw Kubek nie przyjmuje reklamacji otwartych produktów.

10. W przypadku zaginięcia paczki spowodowanego przez Pocztę Polską S.A. lub Kuriera firma Way to slim Sp. z o.o. zobowiązuje się do natychmiastowego złożenia reklamacji u przewoźnika. Czas reklamacji przedłuża się w takim  przypadku o czas potrzebny firmie przewozowej do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Poczty Polskiej S.A. czynności wyjaśniające trwają jeden miesiąc  , w przypadku Kuriera nawet do trzech miesięcy. Firma Way to slim Sp. z o.o. zobowiązuje się do zwrotu zagubionego towaru lub ekwiwalentu pieniężnego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania odszkodowania od przewoźnika wymienionego wyżej. Zwrot pieniędzy odbywa się zawsze za pomocą przelewu bankowego na konto uprzednio wskazane przez osobę dokonującą reklamacji.

11. Firma Way to slim Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za długość dostarczania paczki przez tzw. przewoźników tzn. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej współpracującej z naszą firmą. Firma Way to slim Sp. z o.o. odpowiada za towar do momentu dostarczenia jej do przewoźnika. Dowodem na dostarczenie towaru do przewoźnika a jednocześnie dowodem dopełnienia umowy kupna sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego są pokwitowania wystawione przez przewoźników.

12. Promocje w sklepie nie łączą się z innym promocjami oznacza to że kupujący przy zakupie towaru z darmową wysyłką nie może liczyć na darmową wysyłkę innych produktów nie objętych taką promocją, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się taka informacja. Produkty z kategorii promocje nie zliczają się również do ogólnego obrotu z zamówienia który upoważnia do odbioru dodatkowych prezentów lub darmowej wysyłki.

13. Kupując produkty w naszym sklepie, udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczeniu usług w jego imieniu z Pocztą Polską w celu sprzedaży za jej pośrednictwem zakupionego towaru i przekazujesz na ten cel środki niestanowiące dodatkowego dochodu sprzedającego.

14. Każdy z klientów dokonując zakupów w naszym sklepie jednocześnie powyższy regulamin i zezwala na wysyłanie do niego ofert marketingowych za pośrednictwem email.

15.Firma Way to slim Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i poleca klientom ponowne zapoznanie się z nim przy dokonywaniu nowego zamówienia, ponieważ każdy zakup łączy się bezpośrednio z jego akceptacją.

16.Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl